Drift & Support
Vi erbjuder supportavtal och förvaltning för de webbplatser vi utvecklar. Detta skapar en trygg och säker hantering av er webbplats under hela dess livslängd.
Vi erbjuder supportavtal och förvaltning för de webbplatser vi utvecklar. Detta skapar en trygg och säker hantering av er webbplats under hela dess livslängd.
Därför erbjuder vi tillgång till vår drift- och supportavdelning. Avtalet omfattar bland annat en personlig kontakt, snabb inställelsetid, telefonsupport, förvaltning och övervakning samt skräddarsydda avtal för varje unik verksamhet.
Vi ser till att olika tekniska hinder som kan dyka upp längs vägen blir lösta. Ingen fråga är för liten eller stor, att ha en personlig kontakt när ett problem uppstår är något som uppskattas av många. Vi anpassar alltid våra serviceavtal till just era unika supportbehov.
Våra supportavtal innehåller en maximal inställelsetid som garanterar hjälp inom en viss tidsram. Verksamhetskritiska ärenden, det vill säga när delar av eller hela webbplatsen inte är körbar (funktioner som berör kärnverksamheten), har en kortare inställelsetid. Även om er verksamhet inte har ett verksamhetskritiskt ärende, ingår det självklart supportgaranti även utanför ordinarie kontorstider.
Vi arbetar med en proaktiv förvaltning, vilket innebär att Awave tar initiativ till rekommendationer och förslag på utvecklingspunkter för er webbplats när vi ser möjligheter till förbättringar. Vi övervakar även er webbplats kodbas och meddelar när säkerhetsuppdateringar bör installeras. En viktig del av vår tjänst är att upprätthålla en hög säkerhetsnivå för sidan. Förvaltningen inkluderar också bevakning av de domäner som ingår i avtalet, vilket gör att vi kan upptäcka och åtgärda eventuella problem omedelbart när de uppstår.